KEKER & VAN NEST
LLP

710 SANSOME STREET
SAN FRANCISCO, CA 94111-1704
TELEPHONE (415) 391-5400
FAX (415) 397-7188

WWW.KVN.COM
JOHN W. KEKER

November 16, 2007

VIA EMAIL AND FACSIMILE
E-mail: wsj.ltrs@wsj.com
Fax: (212) 416-2255

Editor

The Wall Street Journal
200 Liberty Street

New York, NY 10281

Re:  Your Editorial of November 15, 2007, “Mississippi Hoods”
To the Editor:

The Wall Street Journal should immediately retract a false statement regarding my client
attorney Richard F. Scruggs contained in its November 15, 2007 editorial entitled “Mississippi
Hoods.”

The editorial purports to recount events leading up to a lawsuit brought by E.A. Renfroe
& Co., Inc. against their former employees Cori Rigsby and Kerri Rigsby. Renfroe sued the
Rigsbys after they went public with evidence they believe shows that State Farm (one of
Renfroe’s largest clients) wrongfully denied insurance coverage to victims of Hurricane Katrina.
The Journal asserts that “Mr. Scruggs convinced two Renfroe employees—sisters Cori Rigsby
Moran and Kerri Rigsby—to steal documents to aid his civil litigation against State Farm.”

This statement is false. First, it is not true that Mr. Scruggs “convinced” the Rigsbys to
copy State Farm’s documents. Many months before they first met Mr. Scruggs, the Rigsbys
independently concluded that State Farm was treating its policyholders unfairly, and they began
collecting evidence of what they observed. Indeed, Cori Rigsby has testified that she and Kerri
Rigsby decided “on our own” to copy a batch of documents in June 2006. Mr. Scruggs
commends the Rigsbys for their courage and determination.

Second, neither of the Rigsbys ever “stole” any documents. As they have testified
repeatedly, they copied documents evidencing what they saw as State Farm’s unfair practices,
but they did not take original State Farm documents. The Rigsbys had the right to make such

406523.01



Editor, The Wall Street Journal
November 16, 2007
Page 2

copies to provide them to law enforcement and others with an interest in investigating and
correcting the fraud they believe has occurred.

The Journal’s November 15, 2007 editorial concludes with the line “You can’t make this
stuff up.” Yet, with the respect to the above statement, it appears that the Jourrnal did just that.
Accordingly, I insist that the Journal issue an immediate retraction.

Very truly yours,

mmu/aa

. Keker

JWK:rwt
cc: Richard F. Scruggs

406523.01



